10.4.09

ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ/ΜΕΙΩΣΗ ΒΑΡΟΥΣ:ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ(4ο)




4ο μέρος






Συμφωνούμε να μοιράσουμε λοιπόν τις 550 θερμίδες στα δύο: 275 από μείωση του φαγητού και 275 από την άσκηση.Αυτό το σχήμα είναι και πιο βιώσιμο και πιο πλεονεκτικό όπως είδαμε λεπτομερώς στο προηγούμενο μέρος.


Διατροφή


1.Επιλέξτε σοφά το είδος των τροφών σας:




2. Μάθετε τις στρατηγικές αρχές της σωστής διατροφής διαβάζοντας αυτό το άρθρο μου που έχει γραφεί για μεγάλο αμερικάνικο site και το οποίο θα μεταφράσω με την πρώτη ευκαιρία:




Tέλος επιλέξτε απο τα προγράμματα αυτού του blog αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα.

Εγώ προτιμώ αυτό το πρόγραμμα όταν γυμνάζομαι μέσα στο σπίτι :





κι αυτό όταν γυμνάζομαι στην ύπαιθρο:





Είναι πολύ απαιτητικά προγράμματα αλλά με εκπληκτικά αποτελέσματα.

Προσαρμόστε τα στις δυνατότητές σας.


Καλή επιτυχία κι είμαι πάντα στη διάθεσή σας!



Χρήστος Στρογγύλης





No comments: