27.7.09

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ 30 ΜΕΡΕΣ(ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ)



Τελευταίο μέρος


Διαβάστε το 2ο μέρος εδώ:





Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω αυτούς που μου συμπαραραστάθηκαν με τον τρόπο τους.

Επιβεβαιώθηκε έτσι ο βασικός ρόλος της κοινωνικής στήριξης σε ανάλογες προσπάθειες σωματικής μεταμόρφωσης,όπως και ο ουσιαστικός ρόλος της λογοδοσίασ απέναντι σε όσους σε στηρίζουν.


Τα αποτελέσματα μου εν συντομία


(να διευκρινίσω ότι τήρησα σχεδόν μέχρι κεραίας το πρόγραμμα σωματικής άσκησης και διατροφής που περιγράφεται στο ανωτέρω link)


-έχασα 4,3 κιλά από τα οποία κατά τεκμήριο τα περισσότερα ήταν λίπος


-η μυϊκή μου μάζα παρέμεινε πρακτικά αλώβητη


-είδα γράμμωση που την είχα ξεχάσει εδώ και καιρό.Είναι προφανές ότι βελτιώθηκε ορατά η σωματική μου σύνθεση.


Το κυριότερο όφελος όμως δεν ήταν σωματικής αλλά ψυχικής φύσης λόγω του θριάμβου της θέλησης.


Το πρόγραμμα το ολοκλήρωσαν και δύο φίλοι/αναγνώστες με εξ ίσου καλά αποτελέσματα.Συγχαρητήρια!


Σας παροτρύνω να κάνετε αυτό το το πρόγραμμα στο τέλος των διακοπών σας .Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα σας βοηθήσει πολύ τόσο σωματικά όσο και ψυχικά.Θα πρόκειται για πραγματική μεταμόρφωση!



Χρήστος Στρογγύλης



No comments:

Post a Comment