5.7.09

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΡΗ:H ΜΙΚΡΗ ΒΙΒΛΟΣ(2ο)










Διαβάστε το 1ο μέρος εδώ:





6. Μη χολοσκάτε με τις μικρολεπτομέρειες. Εστιάστε την προσοχή σας στα βασικά σημεία. Ισχύει και εδώ ο νόμος του Pareto!

Βρείτε παρακάτω μερικές κατευθυντήριες γραμμές που ελπίζω ότι θα σας βοηθήσουν πολύ:

- γυμναστείτε όχι λιγότερο από δύο φορές την εβδομάδα και όχι περισσότερο από τρεις (total body workouts)

- τα προγράμματα σας πρέπει να είναι σύντομα - 20' με 30' - αλλά υψηλής έντασης. Να θυμάστε ότι μόνο η υψηλή ένταση μπορεί να μεταμορφώσει πραγματικά το σώμα σας. Αλλιώς ματαιοπονείτε!

- χρησιμοποιείτε προγράμματα για όλα τα μέρη του σώματος σας και όχι μόνο για ορισμένα ,π.χ. μη κάνετε διαχωρισμό άνω κορμού-κάτω κορμού.

-τα βάρη πρέπει να φορτίζουν τους μύες επαρκώς για να μπορέσουν να εκμαιεύσουν ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα.Μη σπαταλάτε το χρόνο σας παίζοντας με 5κιλα βαράκια!

- βεβαίως,δεν θα πάτε και στο αντίθετο άκρο πέφτοντας στην παγίδα του μεγάλου βάρους!

- σαφώς προτιμάτε τις σύνθετες ασκήσεις και αποφεύγετε τις ασκήσεις απομόνωσης.Οι σύνθετες ασκήσεις εμπλέκουν περισσότερες μυικές ομάδες και αρθρώσεις και αποδίδουν το υψηλότερο μέρισμα για τις προσπάθειές σας.

- εκτελείτε 2-3 σετ των 8-10 επαναλήψεων για κάθε άσκηση.Μειώστε το χρόνο των διαλειμμάτων ανάμεσα στα σετ,ιδιαίτερα όταν στοχεύετε σε απώλεια λίπους.

- προτιμάτε τις ασκήσεις που εκτελούνται ταυτόχρονα και με τα δύο χέρια.Κερδίζετε έτσι τόσο σε χρόνο όσο και σ'αποτέλεσμα.

- υπερφορτώνετε προοδευτικά τους μύες σας ώστε να πετυχαίνετε σταθερή και συνεχή πρόοδο.

- δεν χρειάζεται κανενός είδους διατροφικό συμπλήρωμα. Είναι πεταμένα λεφτά!Προσέξτε μόνο τη διατροφή σας!

Ρίξτε μια ματιά εδώ:

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΡΗ:ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ!!

-τέλος δεν χρειάζεστε γυμναστήριο για να επιτύχετε τους στόχους σας. Μπορείτε να το κάνετε στην άνεση του σπιτιού σας και μάλιστα με μινιμαλιστικό εξοπλισμό!(Διαβάστε τα σχετικά άρθρα σ'αυτό το blog).


Χρήστος Στρογγύλης








2 comments:

toni Pan said...

Ti programma proteineis xrhsto gia total body workout?poies askhseis na kanoume dld?ama to exeis se allo link steilto please giati dn to vrika.

christos said...

http://totalfitness-christos.blogspot.gr/2011/08/blog-post_20.html