16.1.10

ΥΨΗΛΗΣ Ή ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΑΕΡΟΒΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΛΙΠΟΣ;






H ερώτηση είναι λίγο παγίδα.

Πολλοί αδαείς περί τα θέματα fitness συστήνουν στον κόσμο να προπονείται μέσα στη ζώνη καύσης λίπους. Αποδείξαμε ότι η ζώνη καύσης λίπους δεν είναι παρά ένας μύθος:

Η ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΛΙΠΟΥΣ

Συνεπώς αν δεν έχουμε κάποιου είδους σωματικούς περιορισμούς είναι καλύτερα να ξεχάσουμε την αερόβια χαμηλής έντασης γιατί δεν αποτελεί καλή επένδυση για το χρόνο μας. Είναι σαν να φυλάμε τα λεφτά μας κάτω από το στρώμα!

Προσοχή όμως! Αν πάρουμε μετοχές αναλαμβάνουμε ρίσκο! 
Αν πάμε σε αερόβια υψηλής έντασης π.χ. κάποιο είδος διαλειμματικής άσκησης τότε πρέπει να έχουμε υπόψη τα εξής σημαντικά:

1. Πρώτα απ'όλα όσο μεγαλύτερη είναι η ένταση της άσκησης τόσο πιο υπαρκτός είναι ο κίνδυνος τραυματισμού και συνεπώς επώδυνου πισωγυρίσματος.

2. Επίσης πόσοι έχουν την αντοχή να διατηρούν υψηλές εντάσεις για κάποιο υπολογίσιμο χρόνο;

 Τα σπριντ για παράδειγμα είναι εξαιρετική άσκηση αλλά κι εξαντλητική ταυτόχρονα.

Όταν κάποιος θέλει να χάσει πολύ λίπος το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να πιάσει ένα γρήγορο αλλά διατηρήσιμο τέμπο που θα του επιτρέψει να συνεχίσει έτσι για 40-45'.

Αν το ζητούμενο είναι μάξιμουμ αποτελέσματα στο μίνιμουμ χρόνο τότε η διαλειμματική άσκηση είναι ακτύπητη!

Να είστε υγιείς και να γυμνάζεστε!



Χρήστος Στρογγύλης


http://maconwaterproofing.blogspot.com/
http://monosimacon.blogspot.com/
http://steganosi.blogspot.com/
http://www.macon.gr/
http://totalfitness-christos.blogspot.com/







http://pioneermindset.files.wordpress.com/2009/11/cheetah-sprinting.jpg

2 comments:

Paris Tsolakidis said...

Δηλαδή τι τέμπο πχ το 80% του μέγιστου καρδιακού παλμού του;Γιατί στο γυμναστήριο που πάω μου λένε ότι για να κάψω λίπος πρέπει να τρέχω ανάμεσα στο 60% μέχρι και 70% του μέγιστου καρδιακού μου παλμού,γιατί αλλιώς καίω μυικό ιστό ισχύει;Επίσης θα ήθελα να σε ρωτήσω σε παρακαλώ τι διατροφή θα πρέπει να ακολουθώ πριν και μετά από αερόβια άσκηση;
Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου!

Chris said...

Oi απαντήσεις υπάρχουν μέσα.Διάβασε για την απομυθοποίηση της ζώνης καύσης λίπους και "το τι να φάω πριν το γυμναστήριο και μετά το γυμναστήριο".

Δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που παίρνει ασαφείς οδηγίες από το γυμναστήριο.

Απλώς περιόρισε την αερόβια σε κάτω από 60'.