21.5.10

ΒΑΡΗ: ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΟ ΒΑΡΟΣ Η ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ;






Διαβάστε οπωσδήποτε:

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΡΗ:ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ!!



Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη με τα βάρη είναι η στασιμότητα,το να κάνει δηλαδή συνέχεια κανείς τα ίδια πράγματα: ίδιο βάρος,ίδιες επαναλήψεις κλπ.

Έτσι μένει κανείς διαρκώς στην ίδια κατάσταση ενώ το ζητούμενο είναι - όπως ισχύει για κάθε πτυχή της ζωής - η αέναη βελτίωση.

Πρέπει κανείς να προκαλεί τον εαυτό του αναπροσαρμόζοντας διαρκώς τους στόχους του.

Προφανώς δεν μπορεί κανείς να αυξάνει τα βάρη κάθε εβδομάδα αλλιώς θα έφθανε πού;

Αλλά η γενική φιλοσοφία θα πρέπει να είναι η συνεχής βελτίωση.

Ένα σχήμα που ακολουθώ εγώ είναι:

O στόχος μου είναι να κάνω 8 επαναλήψεις με το μέγιστο δυνατό βάρος χωρίς καμία όμως έκπτωση στην τεχνική μου. Η διαδικασία θα πρέπει να είναι πλήρως ελεγχόμενη.

Πριν προσθέσω βάρος προσπαθώ να κάνω 9 πρώτα και 10 στη συνέχεια επαναλήψεις με άψογη πάντα τεχνική. Μετά θα αυξήσω το βάρος ανάλογα με την άσκηση και την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι. Ακολουθώ το ένστικτό μου.

Το σχήμα αυτό λειτουργεί καλά για μένα αλλά  ο καθένας πρέπει να πειραματίζεται και να βρίσκει αυτό που του ταιριάζει καλύτερα.

Η σύστασή μου είναι να κάνετε πάντα κάτι διαφορετικό από αυτό που κάνατε χθες και να μη μένετε ποτέ επαναπαυμένοι.

Αυτό όμως να γίνεται με ελεγχόμενο τρόπο και απολύτως υπολογισμένα ρίσκα γιατί ο κίνδυνος της υπερπροπόνησης θα καραδοκεί πάντα!


Να είσθε υγιείς και να γυμνάζεστε!



Χρήστος Στρογγύλης


http://maconwaterproofing.blogspot.com/
http://monosimacon.blogspot.com/
http://steganosi.blogspot.com/
http://www.macon.gr/
http://totalfitness-christos.blogspot.com/


1 comment:

verias said...

για την πυραμυδα τι εχεις να πεις
κανω 10 8 6 4 και 2-3 8αρια στην καθε βασικη ασκηση του καθε μερους
και μετα αλλαζω που κ που την 2η η 3η ασκηση του καθε μερους....
3 ασκησεις καθε μερος 2 μεροι την μερα 3-4 προπονησεις τν εβδομαδα...
ευχαριστω περιμενω απαντηση