21.12.10

ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΜΑΣ ΓΙΑ FITNESS ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΑΝΤΑ!







Το μονοπάτι για το fitness είναι συναρπαστικό γι αυτούς που τo 'χουν βαδίσει με σταθερή περπατησιά. Αξίζει πολλά κι ας είναι και μοναχικό και δύσβατο.

Οι εμφανείς αλλαγές πάνω στο σώμα μας δεν είναι τίποτα μπροστά σ'αυτές που μπορούν να γίνουν στο πνεύμα μας!

Γινόμαστε πρωταθλητές της ζωής με έναν αέρα νίκης που ευελπίστως θα τον χρησιμοποιήσουμε προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.

Αναπτύσσουμε αυτοπειθαρχία,αυτοσυγκράτηση και αυτοπεποίθηση και μαθαίνουμε να υπερπηδάμε τα εμπόδια που ανακύπτουν.

Γυμνάζομαι ανελλιπώς για πολλά χρόνια και απολαμβάνω με όλη μου την ψυχή κάθε νέα προπόνηση ιδιαίτερα όταν γίνεται στο αγαπημένο μου Σέιχ Σου.

Την βλέπω σαν μια ψυχοσωματική δοκιμασία-πρόκληση και ακριβώς αυτό πιστεύω πως είναι. Είναι κάτι που ξεπερνάει τη σωματική παράμετρο και έχει μεγάλο αντίκτυπο στον  μου κόσμο.

Όταν κατεβαίνω από το Σέιχ Σου δεν είμαι ο ίδιος!

Το πάθος είναι αυτό που κρατάει άσβεστη τη ζωογόνα φωτιά και αυτό ξεφεύγει βέβαια από τα όρια του fitness και διαχέεται σε όλα τα πεδία της ζωής.

Γνωρίζω πολύ καλά τι μπορεί να κάνει κάνει το πάθος για fitness στη ζωή μας και είμαι βέβαιος ότι θα μας στηρίξει όσο λίγα πράγματα στα δύσκολα χρόνια που έρχονται!


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment