31.5.11

Σωματική άσκηση: τι θα άλλαζα αν γύριζα πίσω στο χρόνο! (2)






Το 1o μέρος εδώ:


Σωματική άσκηση: τι θα άλλαζα αν γύριζα πίσω στο χρόνο! (1)




2. Θα περιόριζα τη διάρκεια και τη συχνότητα των προπονήσεων με τα βάρη και θα αύξανα την έντασή τους.

Θα χρησιμοποιούσα μεγαλύτερα βάρη και θα μείωνα τα σετ και τις επαναλήψεις.


Έχω συνοψίσει εδώ την εμπειρία πολλών ετών:


ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΒΑΡΗ: ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ



3. Θα αύξανα τη λειτουργική γυμναστική με προπονήσεις που θα περιείχαν ασκήσεις σαν αυτές:


ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ: ΜΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΣΚΗΣΗ


Φονικά πουσάπς/push ups για πολύ λίγους!


Eδώ μιλάμε για πέρασμα στην αντίπερα όχθη! Ξεφεύγεις! Το σώμα γυμνάζεται σαν μια ενότητα και δεν μένει στο απυρόβλητο ούτε ο παραμικρός μυς.

Ο συντονισμός του νευρομυϊκού συστήματος αυξάνεται δραματικά. Αυτά δεν επιτυγχάνονται μόνο με τα βάρη!



4. Θα σταματούσα να υπερεκτιμώ τις δυνατότητές μου και να πέφτω στην παγίδα της υπερπροπόνησης που κόντεψε να τινάξει το σώμα μου στον αέρα. Έχω μάθει πλέον πως να πετυχαίνω περισσότερα με λιγότερο κόπο. Έμαθα να γυμνάζομαι πολύ πιο έξυπνα.


5. Και ίσως το κυριότερο:

Σαμποτάριζα τις προσπάθειές μου με ακατάλληλη ποσοτικά και ποιοτικά διατροφή.

Τώρα ότι τρώω έχει το σαφή προορισμό του και οι μόνες παρεκκλίσεις μου είναι ποσοτικού χαρακτήρα.


Γιατί τόσα λάθη;

Γιατί ήμουν άσχετος και άκουγα τους άσχετους. Τώρα η διατροφή μου υποστηρίζει πλήρως την προπονητική μου προσπάθεια.


Αυτό το blog δημιουργήθηκε για να σας μεταδώσω όσα με κόπο και μέσα από επίπονες διαδικασίες και προσπάθειες έμαθα για το αγαπημένο μου χόμπι: το fitness. Eλπίζω ότι θα σας γλιτώσει από λάθη που κοστίζουν χρόνο,απογοήτευση και πισωγυρίσματα.

Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας



https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/








4 comments:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΧΡΗΣΤΑΡΑ...ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΤΙΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΣΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ...ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ...ΕΧΕΙΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΟΣΜΟ ΠΟΛΥ...ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ...ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ FITNESS AΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜAΤΙΕΣ ΜΕ ΑΔΟΥΛΕΥΤΑ ΣΚΑΡΙΑ....
    KEEP ON...YOUR A NECECITY NOW...THANKS FOR EVERYTHING...

    ReplyDelete
  2. Θα συμφωνήσω 100% με τον πρώτο ανώνυμο, τα ίδια ακριβώς θα έγραφα κ εγώ. Με έχεις βοηθήσει κ μένα αφάνταστα, να σαι καλά κ να συνεχίσεις έτσι δυναμικά
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    ReplyDelete
  3. Εχω μαθει πολλα, κι εξακολουθω να μαθαινω! Μονο λυπαμαι που δε σε ανακαλυψα νωριτερα, ισως γλυτωνα κατι!!!! Ευχαριστω!

    ReplyDelete
  4. σε ευχαριστούμε!

    ReplyDelete