22.11.15

Fitness 2016: H υπέρβαση! - Έμπνευση - παρακίνηση - συντροφικότητα






Διαβάστε επίσης:


Fitness 2016: H υπέρβαση!


Fitness 2016: H υπέρβαση! - Περί διατροφής (2)


Fitness 2016: H υπέρβαση! - Περί άσκησης (3)


Ο στόχος μου δεν είναι μια μονόδρομη αλλά μια αμφίδρομη και αλληλοτροφοδοτούμενη επικοινωνία. Έχω ανάγκη να μάθω από σας και προσβλέπω σ' αυτό!

Η έμπνευση και η παρακίνηση θα είναι αμφίπλευρη και η σχέση ισότιμη. 

Δεν είναι σχέση μαθητή-δασκάλου αλλά συμμαθητών,συναθλητών και συνοδοιπόρων.

Η αίσθηση του να ανήκεις σε μια ομάδα με κοινούς στόχους μας βοήθησε πολύ στο φετινό εγχείρημα. Ακόμη και οι μονόλυκοι γνωρίζουν καλά και συχνά επιζητούν τα πολλά οφέλη της αγέλης.

Είναι πολύ υποστηρικτική ή αίσθηση του ότι δεν είσαι μόνος στο δύσκολο κι απαιτητικό ταξίδι σου.

Δεν είναι ανάγκη να κάνετε το ίδιο πρόγραμμα άσκησης με εμένα αλλά να είναι παρόμοιας φιλοσοφίας. 

Ούτε και την ίδια διατροφή αν και θα το συνιστούσα μιας κι έχω φθάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα ενέργειας,παραγωγικότητας και πνευματικής διαύγειας, πράγματα που όλα μαζί μου επιτρέπουν να χωράω πολλά και διάφορα μέσα στο 24ωρο μου.

Δεν θα υπάρχει ο κλασσικός έλεγχος αλλά όλοι θα είμαστε υπεύθυνοι και υπόλογοι πρώτα στον εαυτό μας και μετά στην ομάδα.

Θα ήθελα σύντομα δελτία προόδου κάθε 15 μέρες και βέβαια όλοι οι συμμετέχοντες θα μπορούν να κάνουν όσες ερωτήσεις θέλουν, ελπίζοντας ότι δεν θα κάνετε κατάχρηση του δικαιώματος αυτού.

 Βέβαια αν κάνετε,θα το καταλάβετε....

Το ζητούμενο μετά από ένα χρόνο θα είναι να αισθάνεστε περισσότερο fit στο σώμα αλλά ιδιαίτερα στο μυαλό. Να φθάσετε σε ανώτερα επίπεδα αυτοπραγμάτωσης.

Το πρόγραμμα αρχίζει επίσημα στις 15 Δεκεμμβρίου, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να βγείτε αλώβητοι από τις γιορτές!
 Εύκολο πράγμα αν νιώθεις ότι βαδίζεις προς τη σωστή κατεύθυνση!

Τη επόμενη Κυριακή θα ανακοινώσω τα ονόματα των συμμετεχόντων ενώ θα δέχομαι υποβολή υποψηφιοτήτων μέχρι και την Πέμπτη 26/11.

Και πάλι ευχαριστώ την παλιά μου ομάδα για το ταξίδι που μοιράστηκε μαζί μου μέσα στο 2015,μια φανταστική χρονιά για μένα.

 Τιμής ένεκεν θα κρατήσω στην φετινή μου ομάδα το άτομο που είχε την καλύτερη εξέλιξη μέσα στο χρόνο που μας πέρασε

Ευχαριστώ πολύ  όλους εσάς για την τιμή και την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε στέλνοντας μου τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία και θα σεβαστώ απόλυτα.

Αν δεν επιλεγείτε, μην στενοχωρηθείτε μιας και θα προσπαθήσω να κρατήσω τη διαδικασία κατά το δυνατόν ανοιχτή.


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!

Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας


https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/



1 comment:

  1. Γεια και χαρά σας !!! Για κάποιον άνθρωπο που ζει με το μέτρο οδηγό του για όλη τη χρονιά , οι γιορτές είναι και αυτές μέρες !!! Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για καταχρήσεις εξαιτίας των γιορτών !!!

    ReplyDelete