9.7.17

Έλεγχος του βάρους σας: πρωτεΐνη - HIIT (4)







Ρίξτε πρώτα μια ματιά στο 3ο μέρος αυτού του άρθρου:


Έλεγχος του βάρους σας: Τι συμβαίνει όταν αποφεύγετε τα βάρη! (3)



5. Δεν τρώτε αρκετή πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη δίνει τη μεγαλύτερη τροφική θερμογένεση κατά την πέψη και αφομοίωση της που με απλά λόγια σημαίνει ότι περίπου το 30% των θερμίδων που εισάγει στον οργανισμό μας καταναλώνεται μόνο και μόνο για την πέψη και αφομοίωση της.

Για να έχετε μια εικόνα, το νούμερο αυτό είναι περίπου 5-15% για τους υδατάνθρακες - ανάλογα με το είδος και τον βαθμό επεξεργασίας τους και 3-5% για τα λίπη.

Επίσης η πρωτεΐνη δίνει κορεσμό όσο κανένα άλλο μακροθρεπτικό στοιχείο - ακόμη και τα λίπη - και άρα συντελεί στο να τρώμε κάπως λιγότερο.
 Εκείνο που είναι καταστροφή από πλευράς κορεσμού είναι οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες, δηλαδή το άσπρο αλεύρι και η ζάχαρη.

Τέλος η πρωτεΐνη είναι ζωτικής σημασίας για την βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων της άσκησης και τη διαφύλαξη της πολύτιμης μυικής μάζας μας, ιδιαίτερα σε καθεστώς ολιγοθερμιδικών διατροφών.


6. Δεν τρώτε αρκετά ινώδη λαχανικά

Tα λαχανικά αυτά λόγω των ινών τους δίνουν μια ικανοποιητική αίσθηση πληρότητας που αποθαρρύνει και αποτρέπει το περισσότερο φαγητό.

Επίσης είναι φουλ σε βιταμίνες,ανόργανα στοιχεία και φυτοχημικά και ικανοποιούν τον οργανισμό,ο οποίος έτσι δεν νιώθει διατροφικές ελλείψεις που θα έπρεπε να τις καλύψει με περισσότερη - λάθος ή σωστή - τροφή.


7. Δεν κάνετε HIIT (κατά προτίμηση σπριντ)

Αυτή η μορφή άσκησης δίνει πολύ ισχυρό afterburn που διαρκεί ώς και 36 ώρες.

Επιπλέον αυξάνει ταχύτητα και ισχύ,ευαισθησία στην ινσουλίνη, τις ορμόνες που προάγουν την καύση των λιπών,τις πιθανότητες διατήρησης της μυικής μάζας τόσο άμεσα με την αυξητική ορμόνη όσο και έμμεσα με την αποφυγή του καταβολικού περιβάλλοντος της κλασσικής αερόβιας.

Και όλα αυτά δίνοντας το μέρισμα υγείας του καρδιοαναπνευστικού που δίνει και η αερόβια, αλλά στο 1/4 του χρόνου της.

Απλά πράγματα!
 Λίγο περισσότερη προσοχή και ο έλεγχος του βάρους σας γίνεται απλή υπόθεση.


Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο!



Χρήστος Στρογγύλης
Φίλος και συνοδοιπόρος σας

https://www.facebook.com/totalfitness.christos
http://totalfitness-christos.blogspot.com/





2 comments:

  1. Καλησπέρα κ Χρήστο.εχω ξεκινήσει βάρη και τρέξιμο εδώ και 6 μήνες .. έχω δει μεγάλη διαφορά σε απώλεια λίπους,αλλά δεν μπορώ να κάνω εύκολα σπριντ δεν ανεβάζω παλμούς όσο με τα βάρη που πραγματικά γίνομαι Λούτσα..κάνω μεταβολική προπόνηση. επίσης δεν παίρνω μυϊκή μάζα .αντίθετα βλέπω σε κάποια σημεία όπως γαμπες να χάνω. Εχω 2 δέκακιλα βάρη ,να ανεβάσω βάρος και πρωτεϊνη;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kαι να μειώσεις τις επαναλήψεις και τα διαλείμματα.

      Delete